четвер, 19 вересня 2013 р.

Осінь... час дожджливий...
Повсюди грязь і хляпота....
І я весь день якийсь мінливий,
Душа пуста... Ех ляпота!

Таке прекрасне відчуття
Коли в душі твоїй спокійно,
Коли солодкий мед життя
Ти випиваєш як снодійне...

Ті люди пропадають в суєті
тих безкінечних справ...
А другі тонуть і пустоті
Свого життя... як ти не прав!

Не прав ти про життя моє,
Нічо не знаєш, а вже судиш.
Не прав... дивися на життя своє,
А то про себе геть забудеш...

Загубиш ти себе в імлі,
і імлі безмарного чекання.
І вже не ті, уже не ті
Мої рядки, не про страждання....

Хоча є капелька гірка,
Та лиш від того, що далеко
Любов моя, коханая моя,
А ти лети, як та лелеко...

Спочатку ти мене вбивала,
Труїла душеньку мою,
І кров мою ти випивала,
Тож загубила доленьку свою...

А я щасливий, я щасливий,
Бо я знайшов її одну,
Одну кохану, не зрадливий
Той сон, де я її люблю...

Забудь про мене, більш не згадуй,
Бо вже назад не повернуть...
І вже бажання не загадуй,
Бо вже разом нам більш не буть...

У мене сонце є кохане,
Прекрасна дівчина моя...
Її люблю! І не розтане 
лиш вічна та любов моя! 


Немає коментарів:

Дописати коментар