понеділок, 15 грудня 2014 р.

Сестрі.. хоч не по крові...

Я бачу сльози в тебе на очах,
Хоч сильна духом, я це знаю...
А скільки сліз пролито по ночах,
З словами: "Я тебе кохаю"...

Не пара він тобі, пробач...
Та лиш тебе він не кохає...
Тебе ігнорить? Ось побач,
Що він звінка і не чекає...

А ти страждаєш, віриш в те,
Що буде він завжди з тобою...
Та знову він мина тебе,
Ти знов одна.. Сама з собою...

Ти не одна! Бо я завжди з тобою!
Хоч я далеко, та в душі - завжди...
За тебе стану я горою,
Хоч інколи не зможу я прийти...

З тобою - друзі, вірні і надійні,
Тож викинь помисли дурні!
Хай будуть почуття тобі покірні,
Не буде злості більше і брехні!

Усе владнається, повір моїм словам,
Не дарма вірш я написав для тебе...
Знайдеш кохання! не кінець віршам,
З яких візьмеш багато що для себе...

Немає коментарів:

Дописати коментар